Dzień przed i dzień startu

Dzień przed biegiem:

Śniadanie: Miska płatków kukurydzianych (niesłodzonych)

z rodzynkami i mlekiem o obniżonej zawartości tłuszczu 2%, lub sojowym


II Śniadanie: Bułka z szynką, banan


Obiad: Gosia ogarnia


Podwieczorek: hmm zależy jak pójdzie obiad z Gosią..


Kolacja: Nie wiem o której się skończy obiad i podwieczorek z Gosią ale..

Makaron z rodzynkami i miodem np

Dzień startu

Śniadanie: 3 godziny przed startem, dwie kajzerki albo 3 kromki pieczywa tostowego z miodem + banan + kilka garści płatków Corn Flakes. Przed samą rozgrzewką (ok 25 minut do startu) baton energetyczny. Izotonik

Druga opcja to :

1 kajzerka z dużą ilością miodu na 3 godziny do biegu. Do tego kawa.

Na 90 minut do biegu batonik energetyczny z kofeiną.

Jeżeli to za mało możesz jeszcze zjeść banana

Cały czas pamiętaj o nawodnieniu!

Uwagi: Jest to jedna z nielicznych chwil, w których nie powiem „więcej warzyw” – raczej ich unikaj, zawierają błonnik pokarmowy, który może ruszyć perystaltykę jelit.